Moda & Frumusete Mondene

Cel mai bun ghid de îngrijire a părului pe timp de iarnă

Iarna a venit mai devreme anul acesta și acest lucru are impact nu numai asupra stării de spirit ci și asupra pielii și a părului. Vântul, zăpada și aerul uscat îți irită scalpul și îl fac să fie mai sensibil decât de obicei, iar părul începe să cadă și să se rupă mai mult decât înainte.

Cu puțină îngrijire suplimentară și atenție din partea ta, îți poți proteja părul în sezonul rece.

1. Răsfață-ți părul

În primul rând, trebuie să știi că în timpul iernii părul îți va fi mai uscat, deci vei petrece mai mult timp să-l aperi de vremea rea și pe urmă să-l regenerezi. În loc să aplici o mască o dată pe săptămână sau o dată la două săptămâni, optează pentru o îngrijire intensivă, de câteva ori pe săptămână și vei scăpa de griji mai repede. Înainte de a te spăla pe cap, pune-ți o mască hrănitoare de avocado, ulei de cocos sau miere și las-o să acționeze timp de cel puțin o oră sau dacă poți și ai timp, aplică masca seara și dormi cu părul strâns într-un prosop, iar dimineață spală-te în mod normal pe cap.

2. Protejează-ți părul

Trebuie neapărat ca în timpul iernii să porți o căciulă sau o pălărie, dar ai grijă de material alegi, deoarece unele fibre usucă sau absorb uleiul natural al părului și îl fac să aibă aspect răvășit. De asemenea, experții recomandă să dormi pe o față de pernă din mătase și să eviți îndreptarea părului sau uscarea lui cu feonul, deoarece în sezonul rece deja ești expusă foarte mult la căldură artificială. Ca să nu răcești când ieși afară, poți folosi un uscător de păr care doar învârte aerul, dar încearcă să eviți alte tratamente cu căldură.

3. Fii atentă la ce mănânci

Frumusețea părului tău începe din interior, deci este important să ai grijă la ceea ce mănânci și bei. Asigură-te că bei suficientă apă și mănânci alimente bogate în vitaminele B, C și E și dacă ți se pare cumva că mai ai nevoie de suplimente, apelează la cele cu biotină, care susțin creșterea și întărirea părului. Dar dacă nu vrei să mai iei pastile, include în dieta ta zilnică produse ce conțin multă vitamina B, precum carne de pui, grâu întreg și ouă, dar și alimente cu vitamina C, cum sunt citricele, salata kale și ardeiul gras sau vitamina E, adică migdale, semințe crude și salată verde.

Sursa: www.feminis.ro

Articole similare

În urmă cu an şi o lună, celebra tenismenă Serena Williams aducea pe lume primul ei copil: o fetiţă, pe care ea şi partenerul ei, Alexis Ohanian, au decis s-o numească Olympia. Astăzi, Serena Williams este o mămică împlinită, fiica sa de 15 luni fiind perfect sănătoasă şi crescând armonios pe zi ce trece. Cucerită efectiv de minunea sa, tenismena a decis să-i facă deja conturile pe reţelele de socializare fiicei sale. Aşa se face că Olympia are propriul ei cont de Instagram, unde fanii îi pot admira fotografiile surprinse din viaţa ei de zi cu zi. Micuţa are o comunitate mare, strânsă, care însumează jumătate de milion.

stiri

Fotografii rare cu gemenii lui Beyonce, într-o vacanţă în India! Seamănă perfect cu surioara lor mai mare

stiri

Coafuri simple, dar în tendințe pentru Crăciun

stiri

Macaulay Culkin revine pe micul ecran. Este din nou „singur acasă” după 28 de ani.

stiri

Reacția americanilor la cizmele aurii, de 4000 de dolari, purtate de Michelle Obama

stiri

Ilinca Vandici și Simona Pătruleasa, exemple de eleganță la Gala Femeilor de Succes

stiri

Valentina Pelinel, dezvăluiri din sarcina cu gemene: «Nu sunt o gravidă care ține dietă»

stiri

Elena Băsescu, mamă a patra oară? Dezvăluirea neașteptată făcută de celebra brunetă

stiri

Mihaela Tatu, în doliu în prag de Crăciun. Sora ei a murit

stiri

Connect-R, super tătic și după divorț. Cum şi-a distrat fetiţa

stiri

Mirela Vaida, cadou de 70.000 de euro de la soţ, pentru că-i face al treilea copil

stiri

8 secrete ale femeilor cu o piele irezistibil de catifelată

stiri

Folosim Cookie pentru a va oferi cea mai buna experienta online. Acceptand, aceste cookies-uri, sunteti de acord cu Politica de Cookie

Setari Confidentialitate

Când vizitați acest site, poate stoca sau prelua informații din browserul dvs, mai ales sub formă de cookie-uri. Controlați-vă serviciile Cookie personale aici.


Aceste cookies-uri sunt necesare pentru functionarea site-ului si nu stocheaza date despre dumneavoastra.

Aceste cookies sunt necesare pentru ca reclamele de pe site sa functioneze. Nu stocheaza informatii cu caracter personal!

Aceste cookies-uri se activeaza doar in momentul in care apasati pe butoanele de socializare si au ca rol identificarea dumneavoastra pentru logarea automata pe aceste retele de socializare, care va permit sa postati articolele noastre pe aceste retele.

Refuza toate serviciile
Accepta toate serviciile

GDPR