Scapă de kilograme eficient cu dieta pentru menopauză

0

Prin intermediul acestei diete vei putea scăpa rapid de burta neplăcută ce apare după ce menopauza s-a instalat.

Dieta de slăbit la menopauză. Ceea ce trebuie să știi, pe lângă această dietă, este foarte esențial să fii mereu activă prin exerciții fizice, pentru că schimbările hormonale ale acestei perioade nu explică creșterea în greutate.

Ca să poți slăbi simplu și natural, vă oferim o dietă pe trei zile, care vă poate asigura aportul necesar de vitamine, calciu, magneziu și vitamina D.

Slăbește eficient cu dieta la menopauză

Dieta la menopauză. Meniu detaliat pe 3 zile

Ziua 1

Mic dejun:

  • 1 bol cu fructe de pădure întregi sau, dacă preferați, le puteți pune într-un blender și sa beți un pahar mic de suc de afine, zmeură, mure, coacăze și căpșune, dar fară să adăugați zahăr
  • o felie pâine de secară
  • o cană de ceai verde sau cafea, neîndulcite cu zahăr

Gustare: 1 papaya sau 1 gutuie sau 1 rodie

Prânz:

  • somon la plită cu garnitură de quinoa și fasole verde, gătită cu două roșii mari sau roșii cherry, decojite, usturoi și mărar, o lingură de ulei de masline
  • 1 măr sau 1 iaurt de soia;

Gustare: 1 fruct de sezon sau 1 ceașca de iaurt

Cină:

  • pește la grătar cu morcovi, ciuperci și sparanghel, două frunze Bok-Choy, gătite la abur, o linguriță de ulei de măsline și zeamă de lămâie, piper
  • 1 ceașcă de salată de fructe (măr, pară, căpșune, 3 cubulețe ananas proaspăt sau din compot neîndulcit)

Ziua 2

Mic dejun:

  • un ou fiert tare, pâine de soia prăjita (2 felii)
  • o cană de ceai verde sau cafea, neîndulcite cu zahăr

Gustare: 1 fruct de sezon sau 1 ceașca de iaurt;

Prânz:

  • un bol de supă cremă de dovleac cu praz
  • o bucată de tofu (sau tempeh) și o salată mare din rucola, păpădie, untișor, salată verde cu ceapă roșie, piper, ulei de susan și lămaie, garnisită cu muguri de pin trași la tigaie
  • 1 măr tăiat felii și stropit cu suc de lime și un praf de scortișoară

Gustare: 1 fruct de sezon sau 1 ceașcă de iaurt;

Cină:

  • pește la alegere, la grătar, cu morcovi, ciuperci si sparanghel, cu dressing de iaurt și un praf de turmeric, lămâie, piper
  • 1 ceașcă de salată de fructe;

Ziua 3

Mic dejun:

  • 1 bol de granola cu semințe de in și 100 ml de lapte de soia;

Gustare: o pară tăiată în cubulețe și stropită cu suc de lămâie sau lime

Prânz:

  • ton la grătar cu garnitură din tulpini de țelina, tăiată rondele, ceapă verde, bucățele de castravete fără coajă și fără sâmburi, o lingură de muștar, piper,
  • 1 iaurt de soia;

Gustare: un bol mic de salată greceasca cu urdă (salată verde, roșii, ardei gras roșu, ceapă roșie, măsline Kalamata, sos vinaigrette și o bucata de urdă sau caș proaspăt).

Cină:

  • iaurt 1 simplu cu fulgi de ovăz și 1 lingura de lecitina, ca supliment nutritiv

Sursa – Glow Magazin.

Loading...

- Advertisement -

Citește și
loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata